Chci vrátit nebo reklamovat zboží

Banner - když zboží nesedí

Netrefili jsme se? Nevadí!

vratka

Jak je to s vrácením zboží bez udání důvodu?

Zboží můžete vrátit do 14 dnů od jeho doručení.
Vrátit můžete pouze to zboží, které bylo zakoupeno na e-shopu www.gumicky-inoue.cz
Zboží vracejte nenošené v původním obalu. V případě, že bude zřetelné, že bylo zboží použito, nebudeme jej moci přijmout zpět a vrátit vám za něj peníze.

Kdo s námi bude komunikovat?

Manažerka e-shopu – Lenka Gecková.

Jak mám postupovat?

Chceme, abyste to měli co nejjednodušší! V  e-mailu potvrzující objednávku jsme vám pro "strýčka Příhodu" poslali vše - odkaz na obchodní podmínky, včetně linku, kde si můžete stáhnout vratku i reklamační formulář.

Takže?

Teď už to bude snadné.
V e-mailu, kterým jsme vám potvrdili vaši objednávku, kliknete na link s názvem VRATKA. Dostanete se na naše stránky, kde si tento dokument rozkliknete/stáhnete. VRATKA má dvě část.  První část papíru vyplníte (uvedete adresu, číslo objednávky a způsob, jakým vám máme vrátit peníze...) a vložíte do balíčku. Druhou část s předvyplněnou adresou odstřihnete  a nalepíte na krabici nebo na obálku. Balíček nám potom doporučeně pošlete na adresu uvedenou na VRATCE.

Co dělat, když už jsem e-mail vymazal?

Zboží pečlivě zabalte a zašlete doporučeně (je to jistota) na jednu z uvedených adres. Do zásilky vložte (nejlépe elektronicky psanou formou) informaci o jaké číslo objednávky z našeho e-shopu se jednalo a jakým způsobem si přejete vrátit peníze (např. č. bankovního účtu).

Předvyplněnou VRATKU si můžete stáhnout ZDE.

U adres, prosím, uveďte jméno naší manažerky.

Adresy

Gumičky INOUE
BMJ Trade, s. r. o.
Lenka Gecková
Luční 718
468 02  Rychnov u Jablonce nad Nisou

nebo

Gumičky INOUE
Lenka Gecková
Tyršova 156/8
288 02  Nymburk

Lze vrátit zboží i osobně?

Zboží můžete také vrátit po DOMLUVĚ i osobně v jedné z našich výše uvedených kanceláří. Vratku s vámi vyplníme na místě. I v takovém případě je třeba znát číslo objednávky.

Kdy mám očekávat peníze za vrácené zboží?

Jakmile zboží obdržíme, zkontrolujeme jej. Pokud bude vše ok, vrátíme vám peníze co nejdříve, nejdéle však do 14 dnů.

Reklamace

Kdy mám reklamovat gumičky?

Gumičky logicky nemají životnost dva roky. Gumičku reklamujte pouze v případě, že se vám zcela přetrhne (tj. bude jedna část oddělena od druhé).

Jaké jsou podmínky reklamace

Abychom přijali zboží k reklamaci, musí být k zákazníkem prokázáno, že zboží koupil od www.gumicky-inoue.cz (tj. musí doložit fakturu/kopii faktury o koupi popř. účtenku o koupi).

Zboží nebude přijato k reklamaci, pokud bude (evidentně) mechanicky poškozeno zákazníkem. V takovém případě se bude jednat o neoprávněnou reklamaci. Reklamující v tomto případě bere na vědomí, že mu budou naúčtovány náklady spojené s neoprávněnou reklamací

Jak mám postupovat u reklamace?

V e-mailu, kterým jsme vám potvrdili vaši objednávku, kliknete na prolink REKLAMACE, kde si stáhnete REKLAMAČNÍ FORMULÁŘ.
Papír má opět dvě část.  První část papíru vyplníte (adresu, odůvodnění, proč zboží reklamujete...) a vložíte do balíčku společně s kopií účtenky/faktury. Druhou část s předvyplněnou adresou odstřihnete a nalepíte na krabici nebo na obálku. Balíček nám potom doporučeně pošlete.

Předvyplněný REKLAMAČNÍ FORMULÁŘ najdete ZDE!

Jak dlouho reklamace potrvá?

Snažíme se vyřešit reklamace co nejdříve. Nejdéle však potrvá 20 - 30 dní.

Mohu reklamovat zboží osobně?

Ano, po DOMLUVĚ v jedné z našich kanceláří. Nezapomeňte na kopii faktury nebo účtenku.